در حال بارگذاری...
  • ورود به سامانه
    * *
    کلمه عبور را فراموش کرده‌اید؟
مرورگر شما قدیمی است. لطفا آن را بروز نمایید.
بروز رسانی مرورگر
  • صفحه اصلی
  • معرفی
    • اهداف و برنامه ها
    • آیین نامه ها و مقررات
    • درباره ما
  • اولیاء مدرسه
    • انجمن اولیا و مربیان
      • معرفی اعضا
      • گزارش جلسات
    • مدیریت
    • کادر اداری و اجرایی
    • کادر آموزشی و علمی
    • کادر فرهنگی
    • کادر پژوهش
  • واحدها
    • آموزش
      • معرفی واحد آموزش
      • اخبار واحد آموزش
      • گروه های آموزشی
    • پژوهش
      • معرفی واحد پژوهش
      • کارسوق ها
    • فرهنگی
      • واحد فرهنگی
      • برنامه ها و مناسبت ها
    • مشاوره
    • کتابخانه
    • سمعی و بصری
  • افتخارات
  • گالری عکس
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • معرفی
    • اهداف و برنامه ها
    • آیین نامه ها و مقررات
    • درباره ما
  • اولیاء مدرسه
    • انجمن اولیا و مربیان
      • معرفی اعضا
      • گزارش جلسات
    • مدیریت
    • کادر اداری و اجرایی
    • کادر آموزشی و علمی
    • کادر فرهنگی
    • کادر پژوهش
  • واحدها
    • آموزش
      • معرفی واحد آموزش
      • اخبار واحد آموزش
      • گروه های آموزشی
    • پژوهش
      • معرفی واحد پژوهش
      • کارسوق ها
    • فرهنگی
      • واحد فرهنگی
      • برنامه ها و مناسبت ها
    • مشاوره
    • کتابخانه
    • سمعی و بصری
  • افتخارات
  • گالری عکس
  • تماس با ما
First slide

First slide

First slide

قبلی بعدی

تقویم اجرایی 1404-1403

تقویم اجرایی 1404-1403

تقویم اجرایی 1404-1403

تقویم اجرایی 1404-1403

بیشتر بدانید

تقویم اجرایی 1404-1403

ورود به سامانه کتابخانه

ورود به سامانه کتابخانه

ورود به سامانه کتابخانه

ورود به سامانه کتابخانه

بیشتر بدانید

ورود به سامانه کتابخانه

سامانه مدبر

سامانه مدبر

سامانه مدبر

سامانه مدبر

بیشتر بدانید

سامانه مدبر

افتخارات

افتخارات

افتخارات

افتخارات

بیشتر بدانید

افتخارات

خواندنی های پیشنهادی

سلام به دختران عزیزم
قرار بر این است،هر هفته روزهای شنبه یک کتاب خوب و خواندنی به همه شما توسط هم دبیران و دانش آموزان معرفی شود.
اگر شما هم کتابی خواندید که برای بقیه دوستانتان مناسب می باشد، یک بند از آن را با عکسی از کتاب برای خانم ابراهیمیان ارسال کنید.

هفتمین #کتاب خوب و خواندنی
# رودخانه ی واژگون
نویسنده: ژان کلود مورلوا

درباره‌ی کتاب:
تومک، پسرک ۱۳ ساله‌ای است که تنها خواروبارفروشی دهکده را دارد. در مغازه‌ی او همه چیز پیدا می‌شود.
روزی هانا وارد مغازه تومک می‌شود. او یک آبنبات عصایی ساده می‌خرد و از تومک می‌پرسد که آیا در مغازه‌اش آب رودخانه‌ی کجار پیدا می‌شود؟ تومک چنین رودخانه‌ای را نمی‌شناسد. دختر توضیح می‌دهد هر کس از آب این رودخانه بنوشد، هرگز نمی‌میرد.

برشی از کتاب :
دخترک ابتدا با صدای شکننده و مردد که به نظر تومک، به ناگاه مملو از امیدی فراوان شد گفت: بنابراین شما شاید آب رودخانه کجار هم داشته باشید؟
تومک نمی‌دانست که آن چگونه آبی‌ست و رودخانه کجار کجاست. دختر جوان بی‌آنکه تومک سوالی کند جواب داد؛ آبی است که از مردن جلوگیری می‌کند. دخترک گفت: من به این آب احتیاج دارم. سپس با انگشتانش روی قمقمه‌ای که به کمرش آویزان بود رِنگ گرفت و افزود من آن را پیدا خواهم کرد و داخل این خواهم ریخت. هانا که مرغ عشقش را از دست رفته می‌بیند پس از شنیدن درباره‌ی رودخانه‌ای که آب آن در جهت عکس جریان دارد و جلوی مردن را می گیرد، عزمش را برای سفر به جنوب و پیدا کردن آن جزم می کند. با مرگ این پرنده دوران کودکی هانا و هر آنچه از پدرش برایش باقی مانده، از بین می‌رود.

# واحد کتابخانه
# دبیرستان فرزانگان پنج (دوره اول)

خواندنی های پیشنهادی

سلام به دختران عزیزم
قرار بر این است،هر هفته روزهای شنبه یک کتاب خوب و خواندنی به همه شما توسط هم دبیران و دانش آموزان معرفی شود.
اگر شما هم کتابی خواندید که برای بقیه دوستانتان مناسب می باشد، یک بند از آن را با عکسی از کتاب برای خانم ابراهیمیان ارسال کنید.

هفتمین #کتاب خوب و خواندنی
# رودخانه ی واژگون
نویسنده: ژان کلود مورلوا

درباره‌ی کتاب:
تومک، پسرک ۱۳ ساله‌ای است که تنها خواروبارفروشی دهکده را دارد. در مغازه‌ی او همه چیز پیدا می‌شود.
روزی هانا وارد مغازه تومک می‌شود. او یک آبنبات عصایی ساده می‌خرد و از تومک می‌پرسد که آیا در مغازه‌اش آب رودخانه‌ی کجار پیدا می‌شود؟ تومک چنین رودخانه‌ای را نمی‌شناسد. دختر توضیح می‌دهد هر کس از آب این رودخانه بنوشد، هرگز نمی‌میرد.

برشی از کتاب :
دخترک ابتدا با صدای شکننده و مردد که به نظر تومک، به ناگاه مملو از امیدی فراوان شد گفت: بنابراین شما شاید آب رودخانه کجار هم داشته باشید؟
تومک نمی‌دانست که آن چگونه آبی‌ست و رودخانه کجار کجاست. دختر جوان بی‌آنکه تومک سوالی کند جواب داد؛ آبی است که از مردن جلوگیری می‌کند. دخترک گفت: من به این آب احتیاج دارم. سپس با انگشتانش روی قمقمه‌ای که به کمرش آویزان بود رِنگ گرفت و افزود من آن را پیدا خواهم کرد و داخل این خواهم ریخت. هانا که مرغ عشقش را از دست رفته می‌بیند پس از شنیدن درباره‌ی رودخانه‌ای که آب آن در جهت عکس جریان دارد و جلوی مردن را می گیرد، عزمش را برای سفر به جنوب و پیدا کردن آن جزم می کند. با مرگ این پرنده دوران کودکی هانا و هر آنچه از پدرش برایش باقی مانده، از بین می‌رود.

# واحد کتابخانه
# دبیرستان فرزانگان پنج (دوره اول)

اطلاعات بیشتر

خواندنی های پیشنهادی

سلام به دختران عزیزم
قرار بر این است،هر هفته روزهای شنبه یک کتاب خوب و خواندنی به همه شما توسط هم دبیران و دانش آموزان معرفی شود.
اگر شما هم کتابی خواندید که برای بقیه دوستانتان مناسب می باشد، یک بند از آن را با عکسی از کتاب برای خانم ابراهیمیان ارسال کنید.

هفتمین #کتاب خوب و خواندنی
# رودخانه ی واژگون
نویسنده: ژان کلود مورلوا

درباره‌ی کتاب:
تومک، پسرک ۱۳ ساله‌ای است که تنها خواروبارفروشی دهکده را دارد. در مغازه‌ی او همه چیز پیدا می‌شود.
روزی هانا وارد مغازه تومک می‌شود. او یک آبنبات عصایی ساده می‌خرد و از تومک می‌پرسد که آیا در مغازه‌اش آب رودخانه‌ی کجار پیدا می‌شود؟ تومک چنین رودخانه‌ای را نمی‌شناسد. دختر توضیح می‌دهد هر کس از آب این رودخانه بنوشد، هرگز نمی‌میرد.

برشی از کتاب :
دخترک ابتدا با صدای شکننده و مردد که به نظر تومک، به ناگاه مملو از امیدی فراوان شد گفت: بنابراین شما شاید آب رودخانه کجار هم داشته باشید؟
تومک نمی‌دانست که آن چگونه آبی‌ست و رودخانه کجار کجاست. دختر جوان بی‌آنکه تومک سوالی کند جواب داد؛ آبی است که از مردن جلوگیری می‌کند. دخترک گفت: من به این آب احتیاج دارم. سپس با انگشتانش روی قمقمه‌ای که به کمرش آویزان بود رِنگ گرفت و افزود من آن را پیدا خواهم کرد و داخل این خواهم ریخت. هانا که مرغ عشقش را از دست رفته می‌بیند پس از شنیدن درباره‌ی رودخانه‌ای که آب آن در جهت عکس جریان دارد و جلوی مردن را می گیرد، عزمش را برای سفر به جنوب و پیدا کردن آن جزم می کند. با مرگ این پرنده دوران کودکی هانا و هر آنچه از پدرش برایش باقی مانده، از بین می‌رود.

# واحد کتابخانه
# دبیرستان فرزانگان پنج (دوره اول)

آموزش

واحد آموزش،ستونی که قرار است سقف‌ها و دیوارهای یادگیری را حفاظت کند. کلیت آموزش در مدرسه فرزانگان ۵ برخلاقیت،یادگیری عمیق و مشارکتی،تسلط بر کتاب‌ها و محتوای تکمیلی سمپاد در کارگاه‌ها و کلاس‌ها و آزمایشگاه‌ها بنا شده است. در روزگار پاندمی،کلاس و کارگاه و آزمایشگاه ما هرگز تعطیل نبوده و نیست. همواره و پیوسته،یا راهی خواهیم یافت،یا راهی خواهیم ساخت.

آموزش

واحد آموزش،ستونی که قرار است سقف‌ها و دیوارهای یادگیری را حفاظت کند. کلیت آموزش در مدرسه فرزانگان ۵ برخلاقیت،یادگیری عمیق و مشارکتی،تسلط بر کتاب‌ها و محتوای تکمیلی سمپاد در کارگاه‌ها و کلاس‌ها و آزمایشگاه‌ها بنا شده است. در روزگار پاندمی،کلاس و کارگاه و آزمایشگاه ما هرگز تعطیل نبوده و نیست. همواره و پیوسته،یا راهی خواهیم یافت،یا راهی خواهیم ساخت.

آموزش

آموزش

واحد آموزش،ستونی که قرار است سقف‌ها و دیوارهای یادگیری را حفاظت کند. کلیت آموزش در مدرسه فرزانگان ۵ برخلاقیت،یادگیری عمیق و مشارکتی،تسلط بر کتاب‌ها و محتوای تکمیلی سمپاد در کارگاه‌ها و کلاس‌ها و آزمایشگاه‌ها بنا شده است. در روزگار پاندمی،کلاس و کارگاه و آزمایشگاه ما هرگز تعطیل نبوده و نیست. همواره و پیوسته،یا راهی خواهیم یافت،یا راهی خواهیم ساخت.

بیشتر بدانید

آموزش

پژوهش

شناسایی استعدادهای متنوع ، توانایی ها ، علایق و اهداف شخصی دانش آموزان و ضرورت توجه به تنوع رشته های علمی در حوزه های مختلف فنی – مهندسی ،علوم زیستی ، علوم پایه ، علوم انسانی و موضوعات میان رشته ای دیگر و برگزاری کارسوق های علمی ، پژوهشی از اهداف واحد پژوهش دبیرستان فرزانگان 5 می باشد .

پژوهش

شناسایی استعدادهای متنوع ، توانایی ها ، علایق و اهداف شخصی دانش آموزان و ضرورت توجه به تنوع رشته های علمی در حوزه های مختلف فنی – مهندسی ،علوم زیستی ، علوم پایه ، علوم انسانی و موضوعات میان رشته ای دیگر و برگزاری کارسوق های علمی ، پژوهشی از اهداف واحد پژوهش دبیرستان فرزانگان 5 می باشد .

پژوهش

پژوهش

شناسایی استعدادهای متنوع ، توانایی ها ، علایق و اهداف شخصی دانش آموزان و ضرورت توجه به تنوع رشته های علمی در حوزه های مختلف فنی – مهندسی ،علوم زیستی ، علوم پایه ، علوم انسانی و موضوعات میان رشته ای دیگر و برگزاری کارسوق های علمی ، پژوهشی از اهداف واحد پژوهش دبیرستان فرزانگان 5 می باشد .

بیشتر بدانید

پژوهش

فرهنگی

یکی از شاخصه های اصلی در مدارس سمپاد تفاوت در محتوا و اجرای برنامه ها در واحد فرهنگی است، این برنامه ها در دبیرستان فرزانگان۵ شامل کلاسهای برفرازاندیشه( کلاسهای آموزشی و مهارتی در زمینه هنر و علوم انسانی ) کارگاههای دانش آموزی انجمنهای دانش آموزی نظیر تکاپو، انجمن تئاتر و نمایشنامه خوانی، انجمن ادبی، تکاپوی محیط زیستی، تکاپوی همراه( خیریه)، هیئت دانش آموزی، انجمن فانوس و... می باشد که همگی توسط دانش آموزان و با نظارت واحد فرهنگی اداره می‌شوند.

فرهنگی

یکی از شاخصه های اصلی در مدارس سمپاد تفاوت در محتوا و اجرای برنامه ها در واحد فرهنگی است، این برنامه ها در دبیرستان فرزانگان۵ شامل کلاسهای برفرازاندیشه( کلاسهای آموزشی و مهارتی در زمینه هنر و علوم انسانی ) کارگاههای دانش آموزی انجمنهای دانش آموزی نظیر تکاپو، انجمن تئاتر و نمایشنامه خوانی، انجمن ادبی، تکاپوی محیط زیستی، تکاپوی همراه( خیریه)، هیئت دانش آموزی، انجمن فانوس و... می باشد که همگی توسط دانش آموزان و با نظارت واحد فرهنگی اداره می‌شوند.

فرهنگی

فرهنگی

یکی از شاخصه های اصلی در مدارس سمپاد تفاوت در محتوا و اجرای برنامه ها در واحد فرهنگی است، این برنامه ها در دبیرستان فرزانگان۵ شامل کلاسهای برفرازاندیشه( کلاسهای آموزشی و مهارتی در زمینه هنر و علوم انسانی ) کارگاههای دانش آموزی انجمنهای دانش آموزی نظیر تکاپو، انجمن تئاتر و نمایشنامه خوانی، انجمن ادبی، تکاپوی محیط زیستی، تکاپوی همراه( خیریه)، هیئت دانش آموزی، انجمن فانوس و... می باشد که همگی توسط دانش آموزان و با نظارت واحد فرهنگی اداره می‌شوند.

بیشتر بدانید

فرهنگی

پروژه های بین الملل

پروژه های بین الملل

پروژه های بین الملل

پروژه های بین الملل

بیشتر بدانید

پروژه های بین الملل

جشنواره خوارزمی

جشنواره خوارزمی

جشنواره خوارزمی

جشنواره خوارزمی

بیشتر بدانید

جشنواره خوارزمی

کارسوق ها

کارسوق ها

کارسوق ها

کارسوق ها

بیشتر بدانید

کارسوق ها

نمونه کارها

  • همه
  • اختتامیه نمایشگاه پژوهشی و فرهنگی اورنگ 11

سرکارخانم دکتر یاوری

معاون وزیر آموزش و پرورش ، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان

سرکارخانم دکتر یاوری

معاون وزیر آموزش و پرورش ، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان

جناب آقای رجبی و روسای ادارات سمپاد 9 استان کشور

رئیس اداره استعدادهای درخشان شهر تهران

جناب آقای صلاح زاده

کارشناس کارسوق و آموزش سازمان ملی استعدادهای درخشان

جناب آقای سپهرکیا

رئیس ارزیابی و عملکرد سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان

سرکار خانم ساسانی

مسئول حراست سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان

جناب آقای اسفندیاری

معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش منطقه 2

جناب آقای صالحی

شهردار منطقه 2

سرکارخانم دکتر یاوری

معاون وزیر آموزش و پرورش ، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان

نمونه کارها

ساعت شروع مدرسه

ساعت شروع مدرسه

7

ساعت شروع مدرسه

ساعت شروع مدرسه

بیشتر بدانید

7

ساعت شروع مدرسه

ساعت پایان مدرسه

ساعت پایان مدرسه

15

ساعت پایان مدرسه

ساعت پایان مدرسه

بیشتر بدانید

15

ساعت پایان مدرسه

کسب رتبه استانی و کشوری و بین المللی مسابقات علمی ، پژوهشی،فرهنگی و قرآنی

کسب رتبه استانی و کشوری و بین المللی مسابقات علمی ، پژوهشی،فرهنگی و قرآنی

173

کسب رتبه استانی و کشوری و بین المللی مسابقات علمی ، پژوهشی،فرهنگی و قرآنی

کسب رتبه استانی و کشوری و بین المللی مسابقات علمی ، پژوهشی،فرهنگی و قرآنی

بیشتر بدانید

173

کسب رتبه استانی و کشوری و بین المللی مسابقات علمی ، پژوهشی،فرهنگی و قرآنی

سال تاسیس مدرسه

سال تاسیس مدرسه

1391

سال تاسیس مدرسه

سال تاسیس مدرسه

بیشتر بدانید

1391

سال تاسیس مدرسه

آخرین مطالب

هفتمین دوره مسابقه برنامه نویسی

0 نظر

مراسم افطاری

0 نظر

مراسم جزءخوانی قرآن کریم

0 نظر
مطالب بیشتر

آخرین مطالب

مطالب بیشتر

ارتباط با ما

آدرس : شهرک قدس ، انتهای فاز 6 ، خیابان ایوانک غربی ، خیابان اقاقیا دبیرستان فرزانگان 5 ( دوره اول)

تلفن :88082674 -88590444-88372323   

ایمیل : info@farzanegan5edu.ir

قدرت گرفته از پورتال نما محصول شرکت بهسامان تدبیر